TÄVL!NG

Nu kör vi, DU KAN VINNA EN GOODIEBAG TILL ETT VÄRDE AV CA 3000 KR!!!!

För att vara med och tävla behöver du bara lämna en kommentar här i inlägget om VARFÖR du ska vinna!
Skriv även med er majladress i "epostfältet".

Det är SJÄLVKLART ett stort plus om ni länkar i er blogg och de gör att ni har större chans att vinna!

Det ni kan vinna är:
- Hårspray (loreal)
- Gucci klocka (en av oss fick i julklapp men har inte haft användning av den pga andra klockor som ser snarlika ut. Därför säljer vi den inte utan lottar ut till er :] PASS PÅ!! )
-
Brun utan sol från DOVE (vår personliga favorit, vem vill inte ha lite färg nu när våren kommer)
-
läppglans från "kiss sweet" riktigt fint och luktar sommar!
- Parfym och shower gel från Victoria Beckham!
- Telescopic mascara!

Sen även parfymen "Can Can" från Parishilton (syns inte på bilden)




SISTA TÄVLINGSDAG ÄR MÅNDAG KLOCKAN 13.00

Kommentarer
Postat av: matilda

Åh gud va fina saker! Jag skulle verkligen vilja ha allt det där! Jag tycker att jag är värd det och för att jag är helt pank haha skulle det vara väldigt roligt att vinna eftersom jag tror jag skulle uppskatta det mer än någon annan! Skulle verkligen bli jätte glad om jag vann! :)

2009-03-19 @ 11:26:46
URL: http://alltommatildis.blogg.se/
Postat av: Jeanette Ahlgren

Jag måste bara vinna!!

Åker till Åre om två veckor och ser ut som en smutsig snödriva i Mars:( Skulle verkligen behöva något att färgalägga med;)

2009-03-19 @ 11:31:26
Postat av: Emma

Jag har ingen blogg, annars hade jag självklart länkat. Jag vill vinna för att jag av mistag råkade tappa min senaste parfym (can can) i golvet så den gick sönder, så nu kan jag inte dofta så underbart gott. och vem vill inte ha en gucci klocka liksom? :)

2009-03-19 @ 12:45:16
Postat av: Millah

Jag skulle vilja vinna för att det skulle göra mig jätte glad, och vad vore int bättre och roligare än att få pigga till sig lite granna. Speciellt när solen och värmen har börjat titta fram så vill man helst vara ute lite extra.. Vore underbart! :)



Ha en bra dag

2009-03-19 @ 14:16:08
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag skulle jättegärna vilja vinna för att pengarna är nästan helt slut och jag måste köpa lite nya sminksaker och parfym och så, men pengarna jag har kvar måste jag köpa något till min syster som fyller 15 och jag vill köpa något alldeles extra. Så nu när det börjar bli vår ska man ju inte gömma ansiktet bakom dunjackan! Så då vill man ju vara lite fin i ansiktet men pengarna tillåter visst inte det..Vore superroligt om jag vann det!

2009-03-19 @ 14:42:04
URL: http://sophiescorner.devote.se
Postat av: Sofie Pettersson

Åh vad underbara priser! Just nu är jag sjuk och superblek och då passar det bra att vara lite brunare, jag har fått dille på rosa läppglans nu när jag övergått från en fjortisperiod med nude läppar, alternativt foundation/concealer! Hårspray är något jag haft slut på länge, och klockan, har letat efter en stor klocka här hemma eftersom jag är för snål för att köpa en egen så det hade varit underbart, den är jättefin. Parfymerna tar ständigt slut och mina mascaror är torra och gamla, är verkligen i behov av nya! Men varför köper jag då inte något av det här? Nej, pengar är ett problem här och jag har aldrig vunnit i en tävling tidigare så jag skulle bli superlycklig om jag vann den här! Självklart länkar jag i min blogg!

2009-03-19 @ 14:55:48
URL: http://singrid.blogg.se/
Postat av: sofia

Är med och tävlar, varför ska jag vinna? för att min födelsedag är snart och vad passar mer perfekt än det här? skulle verkligen göra min dag då!



länkar i min blogg :)

2009-03-19 @ 15:34:29
URL: http://sih.blogg.se/
Postat av: sofia

länken till blogginlägget: http://sih.blogg.se/2009/march/torsdag.html#comment

2009-03-19 @ 15:38:04
URL: http://sih.blogg.se/
Postat av: amanda

självklart är jag med och tävlar. brukar aldrig vinna oavsett hur många tävlingar jag är med i. jag bär oturen med mig. men tävlar det gör jag.

2009-03-19 @ 15:53:37
URL: http://amandasvenssson.blogg.se/
Postat av: hanna

hm.. ja, jag vill vinna för att jag förtjänar det helt enkelt;D

2009-03-19 @ 17:58:28
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: Julia

jag vill vinna för jag förtjänar det enligt mig, att jobba, gå i skolan och allt annat jag har för mig sliter på mig och därför kan man behöva lite lyx i vardagen

2009-03-19 @ 19:00:00
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Karro

Mina sminkrester kommer hinna gå ut,

innan vintern är slut.

Snälla låt mig vinna ert skönhetspaket,

hjälp mig bli riktigt sommarhet!

2009-03-19 @ 19:12:23
URL: http://fettcp.blogg.se/privat
Postat av: Rebecca

Jag vill vinna för jag köper inte kläder eller saker så ofta, har inte alltid tillräckligt med pengar :/ Slösar lätt pengar så snabbt, till bara mat o lite sånt... o de där är fina grejor, sånt jag vill ha =)

2009-03-19 @ 20:49:41
Postat av: Matilda

Åh vilken sommarfeeling jag får av alla grejer :)

Detta vill jag vinna för att få brinna som en vacker kvinna. Mitt försök till rim misslyckades, men sommaren är strax här och vem vill inte vara en riktig snygging tills dess? Dessutom är jag i ytterst behov av allt det där på bilden, vore en ära att få bära denna ära!



Nu kom jag på det geniala rimmet:

Detta vill jag vinna

för att få brinna

som en vacker kvinna.

Vore en ära

att få bära

denna ära.



Over and out.

Ps. Länkar i min blogg, men den är lösenordsskyddad, så här är användarnamnet: Matilda och lösen: kompis. Även fast den är lösenordskyddad så är det många som läser! Puss

2009-03-19 @ 20:56:17
URL: http://mmmmatilda.blogg.se/
Postat av: issa

Min första audition och första gången på scen och jag gick vidare!:O skulle vara så snällt om ja blev den lycklige vinnaren utav dessa fantastiska priser. Jag behöver nytt och snyggt smink till uppträderna på scen! kram

2009-03-19 @ 21:09:07
Postat av: Stina

Jag är värdelös på det här med anledningar till att jag vill vinna, man vill ju bara helt enkelt vinna! Jag vill i alla fall vinna för att jag skulle tycka att det var hur roligt som helst! Jag älskar att få hem paket på posten och även fast man vet vad det är så är det så himla spännande att öppna dom! Jag skulle verkligen behöva en snygg klocka, har aldrig ägt en klocka faktiskt. Och en gucci skulle jag aldrig kunna köpa, så det vore liksom en liten dröm. Jag vet inte vad jag ska hitta på mer, jag är värdelös på att rimma men jag har gjort ett försök i alla fall! :)



Att vinna skulle betyda mycket,

att få bära det där smycket,

att få känna sig het med brun smet,

att kyssa skulle bli en lek,

att bära hela kitet at the same time skulle göra mig till bruden everybody has on their mind!



Jag har tyvärr ingen blogg så jag kan inte länka men hoppas ett rim hjälpte lite i alla fall!



Puss och kram / Stina

2009-03-19 @ 22:15:23
Postat av: Alexandra

SV: skorna är ifrån bianco och kostade bara 600 kr:) tkr det var ett skitbra pris:D



föresten jag vill vara med i tävlingen:)

Jag skulle vilja vinna för jag fick den där hudkrämen och parfymen i julklapp förra året och dom luktade underbart men tog dock slut väldigt fort hehe. Hudkrämen från dove brukar jag faktiskt använda och tycker den är underbar. Är i jättestort behov att ny parfym och smink och det var ju underbara grejer:) Klocka har jag faktiskt aldrig haft och skulle ju vara sjukt stekigt att glida runt med en gucciklocka. Me love:) Så jag hoppas hoppas hoopppas att jag vinner för jag lovar att jag verkligen skulle bli världens gladaste:) Sen är jag även sjuk ljust nu och en vinst skulle verkligen pigga upp min vardag:)



Lägger in en länk till er i min blogg:D vet tyvärr inte hur man länkar med bild för jag är inte så duktig:( men länka ska jag :) kika in mitt torsdags inlägg för det är mitt senaste:)

2009-03-20 @ 08:12:38
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

nu har jag länkar i inlägget "torsdag - kväll"

2009-03-20 @ 08:32:19
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: holly

jag vill mer änn gärna vinna tävnligen, jag läser eran blogg varje dag och älskar den verkligen! och tyvär så vinner jag aldrig tävlingar, jag har aldrig gjort det. brukar bara ha ganska mycket otur med sånna grejjer. just nu är allt mitt smink slut förutom min mascara. och jag har ingen parfym den har tagit slut & det är så dyrt att köpa en ny för dom bra parfymerna som luktar gott är så dyra. jag har inte pengar att köpa smink just nu för pappa har lite pengar. sen så är jag blekvit och har tänkt att sola solarium men man kan få cancer av det så jag får inte sola solarium s;



har länkat till er på bloggen!

puss / holly

2009-03-20 @ 10:28:28
URL: http://pimped.blogg.se/
Postat av: therese

hej sötnosar!

Jag har följt eran blogg jättemycket. Och jag skulle göra vad som häälst för att vinna de där UNDERBARA priserna!



Shiitt va coolt om jag skulle vinna allt det där! det är ju suuper mkt! Har nästan aldrig sett en blogg som är så generös! Asso, kännslan skulle vara underbar om jag vann hela goodie-bagen !



Jag har ju aldrig vunnit ngt i en blogg !



PUSS&KRAM / therese



ps: haha, jag vet skiitlång kommentar men iaf. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Vill bara så gärna vinna allt! :)

2009-03-20 @ 11:57:08
URL: http://grovaste.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag har ju aldrig vunnit något så därför vill ja ju. men vem vill inte det? alla så klart ;) hoppas den som förtjänar det vinner så klart!

2009-03-20 @ 13:59:13
URL: http://lejka.blogg.se/
Postat av: Tania

Jag vill vinna detta för just nu är jag arbetslös, har varit det i 1 år snart så pengarna som man vill spendera på sig själv finns inte. Så skulle vara underbart att vinna en lite goodiebag som förgyller vardagen.

Har Länkat

2009-03-20 @ 14:31:05
URL: http://tiiintiiin.blogg.se/
Postat av: Meriem

Har tyvärr ingen blogg, hade en innan. Diggar er blogg och ni verkar vara sjukt roliga tjejer som har roligt! XD

2009-03-20 @ 16:39:35
Postat av: Maria

Hej:) vi skulle bli glada om vi fick vara med i tävlingen men ännu gladare om vi vann.. Vi är nya här på blogg.se och vet inte riktigt hur allt funkar än, stampade runt här på sidorna och hamnade på er- tummen upp tjejer ni verkar ha skit skoj,det gillar vi

2009-03-20 @ 19:00:39
URL: http://babsanwader.blogg.se/
Postat av: sofia

åhh det skulle vara jätte kul att vinna för att ALLT i goodiebagen skulle passa perfekt för mig nu! It's my needs right now. Happ, då är det bara att hålla tummarna och hoppas på vinst;)



pusstjejer!

2009-03-20 @ 19:25:19
URL: http://sofiaell.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag läser er blogg dagligen och det skulle vara superduper roligt att få vinna goodiebagen:)

jag lovar att jag ska sprida ut över hela min stad vars den kommer ifrån ;D

harefint

2009-03-20 @ 19:43:56
Postat av: josefina

kul att ni har tävlingar :)

älskar goodiebags,

bra blogg också !;)

2009-03-20 @ 20:18:50
URL: http://jaows.blogg.se/
Postat av: sophie

Hade jag varit ni så hade jag faktiskt behållt allting själv, liksom paris hilton parfymen luktar hur jävla gott som helst, och alla de andra sakerna är ju skit dyra och fint så jag skulle inte ge bort mitt om jag var er :D haha, men ni är snälla människor som tänker på andra och det är ju bra :)

2009-03-21 @ 01:09:18
Postat av: Jinet

Jag vill jättegärna vara med! Jag vill absolut vinna eftersom jag inte har nån smink eller parfym kvar :( Jag var i Åre förra veckan och glömde hela min sminkväska där med parfymer och allt och det kostar ju lite pengar att köpa saker igen :( Jag skulle bli supersuperglad om jag vann! Den känns för jävligt att inte ha smink :(

2009-03-21 @ 04:12:16
URL: http://pinklife.blogg.se/
Postat av: M i c k a

jag borde vinna för jag har inte en anning om vad man använder hälften av grejerna till xD

2009-03-21 @ 14:42:17
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: greeen

vad äre frågan om

2009-03-21 @ 18:27:08
Postat av: Claudia

Hej, jag skulle vilja vinna.. har nog ingen spciell anledning så ska vara ärlig: vore enormt kul att vinna och dessutom så har jag aldrig vunnit något i hela mitt liv så nån gång måste väl vara första :P

länkar er i min blogg nu! kram!

2009-03-21 @ 20:02:59
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: hanna

Varför jag vill vinna? Nä vill bara se om det går att jag vinner.

<3

2009-03-22 @ 13:11:40
URL: http://falckbajric.blogg.se/
Postat av: madeleine

wow, alla har skrivit jätte mycket om varför dom vill vinna.. så bada därför gör jag mitt kort :p



jag har aldrig vunnit något i hela mitt liv, är med i tävligar lite nu och då med inställningen att någon annan kommer vinna.. hoppas aldrig på för mycket helt enkelt. så det är typ samma sak nu.. vinner jag så vinner jag, och det vore ju kul :p



slänger upp en länkning i alla fall (:

2009-03-22 @ 14:11:06
URL: http://iwontlookback.blogg.se/
Postat av: holly

jag skrev ett inlägg där uppe som såg ut såhär;

jag vill mer änn gärna vinna tävnligen, jag läser eran blogg varje dag och älskar den verkligen! och tyvär så vinner jag aldrig tävlingar, jag har aldrig gjort det. brukar bara ha ganska mycket otur med sånna grejjer. just nu är allt mitt smink slut förutom min mascara. och jag har ingen parfym den har tagit slut & det är så dyrt att köpa en ny för dom bra parfymerna som luktar gott är så dyra. jag har inte pengar att köpa smink just nu för pappa har lite pengar. sen så är jag blekvit och har tänkt att sola solarium men man kan få cancer av det så jag får inte sola solarium s;



har länkat till er på bloggen!

puss / holly



vill bara säga att om jag vinner kan ni gärna få en gratis header & design & kodning till eran blogg :) om ni då vill fast eran blogg redan är toppnotch!



puss :)

2009-03-23 @ 15:06:26
URL: http://pimped.blogg.se/
Postat av: Becca

Hej, började läas eran blogg för drygt två månader sen och jag är fast. Verkligen en kul blogg. Jag vill jätte gärna vara med och tävla,jag har aldrig vunnit en goodiebag. Och jag känner att jag har inte riktigt råd att köpa alla dessa saker själv.

Jag behöver dessutom nytt läppglans, ny mascara, och en parfym är aldrig fel, den jag hade innan har nu tagit slut och jag kan inte lägga 300kr på en ny. Dessutom älskar jag Victoria Beckhams parfym! :D Luktar så gott. Jag har heller ingen klocka, och det är så himla svårt att hitta en som man verkligen gillar. Så den här goodiebagen skulle vara helt perfekt för mig.

TAck för en underbar blogg! <3

2009-03-26 @ 10:14:11
URL: http://rubeika.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jag har följt er blogg sedan länge, för det som är bra med er blogg är att ni är helt enkelt ärliga (det låter konstigt). Det jag menar med ärliga, är att ni står för era åsikter i gemförelser med host Kissie. Tycker också bloggen är superkul och att ni har bra och kreativa idéer i skallen. Jag tror ni kan verkligen kan nå ut till fler personer. oj, åter till motivationen:



Jag har som sagt följt er blogg länge och jag helt enkelt älskar den. Mitt barnbidrag flyger gärna också iväg till andra viktiga saker, och jag behöver verkligen en uppdatering i sminkväskan. Jag menar det verkligen. Min sminskväska består nu av en nästan tom foundation, uttorkad mascara, söndrig rouge och tre fula ögonskugger (fick av min faster..) Och gucci-klockan, jag är som sagt PANK och behöver en present till min kusin.

2009-03-30 @ 23:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0