johanna green

heeeeeeeeej hörni. hertiginnorna blev kissisnödig och gick på toan utan att logga ut från bloggen, så därför passar jag johanna green på att gästbloggar lite :) hoppas ni minns mej ;) glöm inte att besök mej på johannagreen.blogg.se det här var en stor ära för mej!   :)

ha ett bra liv hejrå



 den här bilden är tagen alldeles nyss på mej och hänniebäänie ;) very proud. fattar ni att jag är med på bild inne på deras blogg?  :O knappt så jag kan första det själv :S så jäävla coolt. fatta nu kmr över 500 personer se mej! jag är kändis. 

Kommentarer
Postat av: madde

vad skojjigt att någon annan än dessa två adla kvinnor skriver i bloggen;) hehe kanske hertiginnorna ska ha någon som gästblogar

2008-10-16 @ 18:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0